BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, 1 November 2011

SANtapaN NuraNi~~

NU NITE KEPADA YANG SUDI MEMBACA

Acceeliiii baru jek lepas layan cinta elysa....cerita tu memang gerek...hahaha bukan nak citer pasal cinta elysa lah..sebab citer tu pon baru sekerat jalan lagi..

nak citer pe ek...OK lah nak citer pasal manusia lah,nak cerita pasal ORANG karang tak baek pulak.....
dah macam-macam ragam manusia aku dah kenal...tapi aku rase tu baru 1.11% jek yang aku dapat kenal...mesti macam-macam lagi an an an...tapi bia pon banyak ragam,banyak kerenah n banyak songehnye manusia,manusia jugak lah yang kita sayang n cinta...yelah an cinta monyet jek becinta ngan haiwan...cinta muka buku pulak becinta dengan barang...caaiiitt APA BARANG...

tapi korang perasan tak...ye kamu lah,sape lagi....kalau perasan lah..aku sebenanye melalut jek..korang pon layan jek lah citer aku ni tanpa memikirkan mase depan..kih kih kih...tapi takpe aku faham...

kesimpulan nye...setiap apa jua perkara yang kita ingin lakukan mesti ada dua keputusan tapi salah satu daripada keputusan itu pasti mencapai piawai(standard)....APE NIIII.....LAGI korang blurr kan...dah korang jangan blur biar aku sorang jek yang blurr....

APA2 pon aku ingin menyusun sepuluh+sepuluh jari temasuk jari korang atas kesilapan teknikal operasi yang dijalan kan oleh kepala hotak aku ini...dan disini SAYA ingin mengakhiri CERITA mengarut saya ini dengan 2 rangkap pantun...Melampau lak sampai dua...HAHAHA..

Kalau ada sumur diladang
boleh lah hamba menumpang mandi
kalau ada sumur diladang
kirim slam kat sumur itu

pergi ke kebun membawa diri
diri dibawa sambil belari
bila berlari jangan laju
nanti jatuh patah kaki tu nanti....

PADAN MUKA KORANG,,STRESS LAH TU,,,,

0 comments:

kawan

kawan
kawan lah mengajar kita ragam